المبدعون
مرحبا بك زائرنا الكريم انت غير مسجل بمنتدانا الغالى يسعدنا انضمامك الينا والتفاعل معنا
المبدعون
مرحبا بك زائرنا الكريم انت غير مسجل بمنتدانا الغالى يسعدنا انضمامك الينا والتفاعل معنا
المبدعون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى التلاقى والابداع والاستمتاع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولشات المبدعون

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» كوليكشن رائع موضة 2013 فى النظارات و المصنوعات الجلدية - نظارات و شنط 2013
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالسبت أكتوبر 20, 2012 7:21 pm من طرف $$الجزار$$

» (إعترافات).!! عنيده الكل مدعو للمشاركه باعترافاته
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالجمعة سبتمبر 07, 2012 8:54 pm من طرف r_alex

» سجل حضورك بذكر الله
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالجمعة سبتمبر 07, 2012 8:51 pm من طرف r_alex

» الجواب المسكت
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالسبت ديسمبر 31, 2011 11:01 am من طرف r_alex

» قمة السخرية
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالأحد ديسمبر 04, 2011 4:12 pm من طرف aya miqdad

» أقســى انـــواع الألـــم
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالثلاثاء نوفمبر 29, 2011 9:59 pm من طرف كاتمة جروحي

» وسخر لكم الشمس
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالإثنين نوفمبر 28, 2011 9:49 pm من طرف r_alex

» ألام الفراق
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالإثنين نوفمبر 28, 2011 9:44 pm من طرف r_alex

» برنامج ريل بلاير sp1 العملاق باخر تحديثاته
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالأربعاء نوفمبر 16, 2011 11:35 am من طرف طه البطراوي

» WinArp Spoofer اجمد برنامج لمعرفه مين اللي ساحب النت +الشرح بالصور
هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالثلاثاء أكتوبر 18, 2011 11:01 am من طرف مصطفى الزغلوله

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الرومانسي الحزين
هههههههههه للى عاوز يضحك I_vote_rcapهههههههههه للى عاوز يضحك I_voting_barهههههههههه للى عاوز يضحك I_vote_lcap 
r_alex
هههههههههه للى عاوز يضحك I_vote_rcapهههههههههه للى عاوز يضحك I_voting_barهههههههههه للى عاوز يضحك I_vote_lcap 
ZEMOoOo
روح مليانه جروح
شـــــهـــــد
فرح
elbrazily
الايطالى
طيف القمر
CrazyGirl
مواقيت الصلاه
برامج تهمك

سحابة الكلمات الدلالية

هههههههههه للى عاوز يضحك

كاتب الموضوعرسالة
sasa_mbs
مشرف المنتدى الفكاهى
مشرف المنتدى الفكاهى
sasa_mbs

رقم العضويه : 101
ذكر عدد المساهمات : 323

هههههههههه للى عاوز يضحك Empty
مُساهمةموضوع: هههههههههه للى عاوز يضحك   هههههههههه للى عاوز يضحك Emptyالثلاثاء فبراير 02, 2010 11:59 am

في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف، التلميذ: مش هيرجع حاجه يا أستاذ، الأستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ، الاستاذ: اقعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب، التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا يا استاذ.
- مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته.
- مرة واحد بيسألوه ايه سر الرومانسية اللى انت فيها مع مراتك على طول؟؟ قال لهم اصل احنا محافظين من زمان على عادة رائعة بنروح نتعشى فى مطعم رومانسى مرتين فى الأسبوع انا يوم التلات وهى يوم الخميس.
- واحد أخنف حظه وحش قوي..وقع في حفره وفضل مستني لغاية ما واحد جه وعلى حظه كان أخنف برضه.. الأخنف اللي فوق قال ... استنى شوية .. حاطنّعك دنوأتي
قاله بسنعة .. قال له و كمان بتتنيأ ؟ طب شوف مين حيطنعكّ
- مرة واحد مسطول بيلعب كورة اخد الكورة على صدره طلعها من منخيره
- بلدياتنا بيوقف تاكسي فسأله: فاضي يااسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي
فقال له بلدياتنا: طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

هههههههههه للى عاوز يضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عاوز بووووووووووووووووووووووسه
» محدش يضحك عليك ويعمل اوف لاين تعالى شوف